База знань
Національний університет водного господарства та природокористування > Єдиний Сервіс Надання Інформаційних Послуг > База знань

Пошук довідки:


Який порядок роботи з документами?

Рішення

Після створення документа необхідно натиснути клавіші «Зберегти», «Створено», «На погодження». Тільки після цього документ потрапляє до погоджуючих, після погодження – до затверджуючих, після затвердження – до адресата.

Службові записки, зміст яких потребує залучення інших підрозділів університету, потребують погодження з керівниками цих підрозділів, затверджуються проректором за напрямом діяльності. Адресатом необхідно вибирати керівника підрозділу та/або інституту, який буде безпосередньо задіяний у виконанні змісту документа.

Якщо змістом службової передбачена витрата матеріальних коштів, необхідно обов’язково залучати до погодження головного бухгалтера та начальника планово-фінансового відділу. Окремі варіанти підготовки службових з погодженням надані в таблиці розділу Електронний документообіг на сторінці Wikiситет офіційного сайту університету.

 
Вам допомогла ця стаття? ТАК / НІ
Схожі відповіді Чому не отримано службову записку?
Пропала службова після делегування
Реєстрація Email для нового працівника (положення про корпоративну пошту)
Керівник відділу пішов у відпустку. А він повинен погоджувати документи. Чи може за нього це робити інший?
Зміна облікових даних
Деталі статті
Ідентифікатор статті: 10
Категорія: Електронний документообіг
Дата: 19/01/2017 18:40:53
Переглядів: 318
Рейтинг (Кількість голосів): Рейтинг статті: 5.0/5.0 (1)

 
« Повернутися

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid