Єдиний Сервіс Надання Інформаційних Послуг

Єдиний Сервіс
Надання Інформаційних Послуг

Форум Форум ЕДО Віртуальне студмістечко Розклад занять НУВГП Шкільний університет Цифровий репозиторій НУВГП Wikiситет НУВГП Радіо Campus НУВГП Інтернет-магазин НУВГП Комора Карта студмістечка НУВГП Дистанційне навчання в НУВГП
 
База знань
Головна > Єдиний Сервіс Надання Інформаційних Послуг > База знань

Пошук довідки:


Що таке Helpdesk чи Технічна підтримка онлайн?

Рішення

Helpdesk (Служба технічної підтримки, техпідтримка, Technical support,Service desk) — сервісна структура, яка розділяє проблеми користувачів за напрямами та типами. Важлива функціональна складова ITIL (бібліотеки інфраструктури інформаційних технологій), що дозволяє виявити проблемні ділянки інфраструктури ІТ, оцінити ефективність роботи підрозділу ІТ.

Технічна підтримка університету реалізована на Open Source платформі HESK

Система покликана оптимізувати вирішення технічних проблем які пов'язані з інтерактивними ресурсами університету

 

 
Вам допомогла ця стаття? ТАК / НІ
Деталі статті
Ідентифікатор статті: 23
Категорія: Knowledgebase
Переглядів: 325
Рейтинг (Кількість голосів): Рейтинг статті: 4.0/5.0 (4)

 
« Повернутися

 
Левчик =)
© 2017 Сторінка офіційного сайту Національного університету водного господарства та природокористування.
Відділ Інформаційних Технологій