Єдиний Сервіс Надання Інформаційних Послуг

Єдиний Сервіс
Надання Інформаційних Послуг

Форум Форум ЕДО Віртуальне студмістечко Розклад занять НУВГП Шкільний університет Цифровий репозиторій НУВГП Wikiситет НУВГП Радіо Campus НУВГП Інтернет-магазин НУВГП Комора Карта студмістечка НУВГП Дистанційне навчання в НУВГП
 
База знань
Національний Універсистет Водного Господарства та Природокористування > Єдиний Сервіс Надання Інформаційних Послуг > База знань

Пошук довідки:


Як працювати з HelpDesk

Рішення

Helpdesk (Служба технічної підтримки, техпідтримка, Technical support,Service desk) — сервісна структура, яка розділяє проблеми користувачів за напрямами, типами, статусом виконання. Робота за принципом ITIL (бібліотеки інфраструктури інформаційних технологій), що дозволяє виявити проблемні ділянки інфраструктури ІТ, оцінити ефективність роботи підрозділу ІТ.

Іншими словами. Запити відправляються за напрямком проблематики та автоматично призначається Виконавець (це можуть бути різні Виконавці різних підрозділів). Фіксується дата та ідентифікатор. Ведеться історія спілкування з фахівцем. Зміна статусу Запиту сповіщається на електронну адресу

Технічна підтримка університету реалізована на Open Source платформі HESK

Система покликана оптимізувати вирішення технічних проблем які пов'язані з інтерактивними ресурсами університету

 

Інструкція

 
Вам допомогла ця стаття? ТАК / НІ
Деталі статті
Ідентифікатор статті: 23
Категорія: Knowledgebase
Дата: 20.01.2017 16:43:56
Переглядів: 3413
Рейтинг (Кількість голосів): Рейтинг статті: 2.7/5.0 (35)

 
« Повернутися

 
Левчик =)
© 2017 Сторінка офіційного сайту Національного університету водного господарства та природокористування.
Відділ Інформаційних Технологій