Helpdesk (Служба технічної підтримки, техпідтримка, Technical support,Service desk) — сервісна структура, яка розділяє проблеми користувачів за напрямами, типами, статусом виконання. Робота за принципом ITIL (бібліотеки інфраструктури інформаційних технологій), що дозволяє виявити проблемні ділянки інфраструктури ІТ, оцінити ефективність роботи підрозділу ІТ.
Іншими словами. Запити відправляються за напрямком проблематики та автоматично призначається Виконавець (це можуть бути різні Виконавці різних підрозділів). Фіксується дата та ідентифікатор. Ведеться історія спілкування з фахівцем. Зміна статусу Запиту сповіщається на електронну адресу
Технічна підтримка університету реалізована на Open Source платформі HESK
Система покликана оптимізувати вирішення технічних проблем які пов'язані з інтерактивними ресурсами університету
Інструкція
« Повернутися