ЄСНІП (скор. Єдиний Сервіс Надання Інформаційних Послуг) - це сервіс за допомогою якого надаються інформаційні послуги працівникам НУВГП, або/та інформаційна підтримка чи допомога
Ядро сервісу розроблено стороннім розробником, та надано ліцензію з відкритим кодом для НУВГП. Останніми змінами стали розробка особистого кабінету працівника із авторизацією Google. Що відкрило можливості широкого застосунку цього сервісу
Головні тезиси сервісу та особливості роботи, що виділяються:- По 1 напрямку можуть працювати безліч працівників, керівник може контролювати відкриті/закриті запити (принцип подібний до Call центр)- Кожний запит є індивідуальний з призначенням коду, що мінімізує можливість втрати запиту та його не виконання. З іншого боку можна легко згубити лист колеги в корп.пошті, якщо в день приходить від 20 листів- Чітке визначення та статус запиту. Відображення інформації про виконавця, історії переписки, часової лінії
Різниця ЄСНІП та ЕДО полягає у тому що перший призначений для оперативного вирішення задач без залучення керівників. Задачі які ми ще називаємо рутинними та прописані в посадових інструкціях кожного працівника
« Повернутися